سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسول پناه: شکایت تیم النصرعربستان وارد نیست/ وصول پاداش ‌ای اف سی زمان بر است

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره صعود این تیم به فینال  لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من از بازیکنان تشکر می‌کنم و واقعا بازی غیرتمندانه‌ای انجام دادند. با وجود اینکه قبل از بازی با النصر عربستان به آل  کثیر کم لطفی کردند، اما بازیکنان ما حماسه آفریدند و جانانه و غیرتمندانه بازی کردند و بعد از ۱۲۰ دقیقه در ضربات پنالتی توانستند این بازی را به نفع خود به پایان برسانند.  

او درباره شکایت النصر عربستان از تیم پرسپولیس و وضعیت پرداخت مطالبات برانکو گفت: تیم عربستانی مسائل حاشیه‌ای ایجاد می‌کند و  شکایت این تیم  وارد نیست و موارد حقوقی را پیگیری می‌کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. قرار است مطالبات برانکو را در چند روز آینده به طور کامل پرداخت کنیم و منتظر هستیم که این مربی مبلغ دقیق طلبش را بگوید تا بتوانیم پولش را بدهیم. ما دنبال فرمول پرداخت مطالبات مالی  برانکو هستیم. اگر نتوانستیم راهکاری  پیدا کنیم در آن صورت از آذری مدیرعامل فولاد کمک می‌گیریم.  

 جبران فداکاری بازیکنان را می کنیم 

رسول پناه درباره نگرانی بازیکنان بابت وضعیت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: واقعا بازیکنان حق دارند و می‌دانید که از لحاظ مالی چه مشکلاتی داریم و شرایط سختی در باشگاه حاکم بود. من قبول دارم که وضعیت بازیکنان سخت است، اما تلاش می‌کنیم که مشکلات مرتفع شود. البته این موضوع زمان می‌برد. زمانی که من مسئولیت باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفتم این باشگاه در شرایط خوبی نبود، اما اکنون وضعیت بهتر شده است. بازیکنان حق دارند و مطالبات مالی خود را می‌خواهند و ارزش آن‌ها زیاد است و به طور حتم جبران این فداکاری شان را می‌کنیم.  

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ۲ میلیون دلار پاداش این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت:  پاداش لیگ قهرمانان آسیا  بعد از فینال داده می‌شود. متاسفانه تحریم‌ها باعث می‌شود که وصول این پاداش زمان بر باشد. ما در این باره شفاف سازی می کنیم و ریز جزئیات پاداش ها را در اختیار هواداران قرار می دهیم که مردم در جریان باشند.

او درباره ناراحتی چند بازیکن پرسپولیس بابت وضعیت تمدید قرارداد خود گفت: این بازیکنان ارزشمند هستند و یحیی گل محمدی و برخی  بازیکنان ما پیشنهاداتی دارند، اما سعی خود را می کنیم که آن‌ها را حفظ ‌کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
سعیتو میکنی؟ کاملا معلومه با اون سقف قراردادی که قرار دادی با چه هدفی تو باشگاه گذاشتندند فقط لطف کن موفقیت های پرسپولیس رو به نام خودت ننویس که با این سطح مدیریت تو هر تیم دیگه مربی گری میکردی بازیکنای تیمت ول میکردند میرفتند
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
آقای مدیر سریعتر اقدام کنید تا دیر نشده، بازیکنی توی بازی جانش را برای تیم فدا میکندو به چیزی جز برد تیم فکر نمیکند ارزشش خیلی بالاست پس تورو خدا بازیکنان را دریابید