سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمسک به بیانیۀ گام دوم انقلاب؛ عامل استمرار دفاع مقدس

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه تمسک به بیانیه گام دوم انقلاب، عامل استمرار دفاع مقدس و مقاومت است، گفت: آنچه که به دنبالش هستیم، در بیانیه گام دوم انقلاب کاملأ مشهود و روشن است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب رضا ارزانی، گفت: زمانی که ما دفاع مقدس را داشتیم در حقیقت سبک زندگی ما بر اساس دفاع مقدس بود.

دفاع‌مقدس در تمام شئون‌زندگی ما حضور داشت
وی‌افزود: دفاع مقدس در تمام شئون زندگی ما حضور داشت، به این معنا که همدلی، ایثار، ساده‌زیستی، دانش‌افزایی، ارتباط با همگان، مهارت‌افزایی مردم، تمام این‌ها از مؤلفه‌های آن زمان بود، همه و همه تلاش می‌کردند تا بیشتر بدانند و آموزش ببینند.

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور تأکید کرد: اگر ما بخواهیم این را داشته باشیم و دفاع مقدس و مقاومت همیشه استمرار داشته باشد، طبیعتأ باید تمام آن مؤلفه‌ها را اول احصا کنیم، بر اساس آن با همین مدل برای استمرار انقلاب تأمل کنیم.

ارزانی تصریح کرد: آنچه که به دنبالش هستیم، در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری در آن هفت بندی که فرمودند، کاملأ مشهود و روشن است.


بیشتر بخوانید


رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: اگر بخواهیم استمرار دفاع مقدس و همان روحیه را داشته باشیم، طبیعتأ راهکارش این هست که به این بیانیه تمسک کنیم.

ارزانی اظهارداشت: دقیقأ تمام آن مؤلفه‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.