سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج‌رضایی: به صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ خوشبین نیستم

کارشناس فوتبال کشورمان درباره شرایط صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

امیر حاج‌رضایی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد نفرات دعوت شده از طرف اسکوچییچ به تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ لیستی نمی‌تواند همه را راضی کند. طبیعتا بعضی از افرادی که دعوت شدند و آن‌هایی که دعوت نشدند مورد سوال قرار می‌گیرند. موضوعی که وجود دارد این است که ما اطلاعات دقیقی نداریم و شاید برای این مرحله که ۲ بازی دوستانه در پیش داریم ترجیح داده شده است از چند بازیکن قدیمی تیم ملی استفاده نشود. چیزی که قطعیت دارد این است که این لیست نهایی نیست در آینده شاهد تکمیل شدن آن برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهیم بود.

اسکوچیچ به دنبال محک زدن چهره‌های جدید است

او ادامه داد: به نظر من این لیست برای همین مقطعی که در آن قرار داریم است تا بعد از مدت‌ها که تیم ملی در سکون و سکوت قرار داشت حرکت خود را با بازی در مقابل ۲ تیم آسیایی و آفریقایی آغاز کند. مربی جدید تیم ملی به دنبال محک زدن چهره‌های جدید است، چون بازیکنان قدیمی را می‌شناسد و با سبک بازی آن‌ها آشنایی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا بازیکنانی که در لیگ درخشیدند به عنوان پشتوانه و آینده تیم ملی در کنار بازیکنان باتجربه‌تر قرار گیرند. قضاوت و ایراد گرفتن در مقطعی که در آن قرار داریم عجولانه است و باید صبور باشیم و آینده را ببینیم. قطعا برای بازی‌های دور برگشت مقابل همگروهان خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ لیست کامل تری خواهیم داشت.

بهتر است سرمربی تیم ملی بازی‌های لیگ را از نزدیک تماشا کند

حاج رضایی در مورد دعوت شدن چند ستاره جوان لیگ برتر و انتقادی که به کارلوس کی‌روش در زمان حضورش مبنی بر اینکه بازی‌های لیگ برتر را نمی‌بیند گفت: کی روش می‌گفت که من منتظر چشم‌های خود هستم که منظورش دستیارانش بود. در آن دوران ما آقاجانیان و اوسیانو کروز را در ورزشگاه‌ها می‌دیدیم. کی روش می‌گفت اگر من خودم حضور فیزیکی ندارم مفهوم آن این نیست که بازی‌های لیگ را بررسی نمی‌کنم، دستیارانم اطلاعات لازم را به من می‌دهند. این یک رسم است که سرمربیان تیم‌های ملی مسابقات بزرگ و حساس را از نزدیک تماشا می‌کنند. هر سرمربی نظر و دیدگاه خاص خود را دارد. البته من ترجیح می‌دهم سرمربی تیم ملی بیشتر بازی‌ها را از نزدیک تماشا کند، اما در هر صورت با آغاز لیگ نمی‌تواند همزمان در ۸ استادیوم حضور داشته باشد. او مسابقه‌ای را انتخاب می‌کند که بتواند بازیکنان مورد علاقه خودش را بررسی کند.

شرایط تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خوب نیست

او در مورد شرایط تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: شرایط تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خوب نیست. در بازی‌هایی که انجام دادیم هزینه سنگینی پرداختیم. شکسست خوردیم و شانس خود را به حداقل رساندیم. چندان به صعود تیم ملی به جام جهانی خوشبین نیستم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.