سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوی آزار دهنده ی کارخانه ها در زرند

مدیر کل محیط زیست استان کرمان گفت: آلودگی کارخانه‌های زرند در حد استاندارد‌های محیط زیستی است، اما متاسفانه برای بو استانداردی وجود ندارد، ولی به زودی این مشکل به کمک شرکت‌های دانش بنیان حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور مسئولان شهرستان زرند ، مدیر کل محیط زیست استان کرمان و نماینده مردم زرند و کوهبنان، برگزار شد.

عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در ابتدای جلسه گفت: در وضعیتی که استکبار جهانی دشمنی خود را در قبال ایران عزیز و اسلام بزرگ به بالاترین حد خود رسانده است، مدیریت صحیح راه گشای مشکلات کشور خواهد بود.

او ، مشکل بیکاری جوانان، آب شرب روستا‌ها و شهرزرند ، مشکل شکستگی لوله‌های آب و مبارزه با زمین خواری و توزیع کود کشاورزان را مهمترین مشکلات شهرستان دانست و از مسئولین اجرایی خواست تا برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

شریعتی گفت: آبروی ما کرمانی‌ها در اقتصاد پسته است، باید مشکل پسته حل شود، پسته سال قبل روی دست کشاورزان مانده است که راهکار حل این مشکل خرید تضمینی پسته است و باید مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

او ادامه داد: مردم از آلودگی هوا و بوی آزار دهنده کارخانه‌ها ناراضی هستند در حالی که ما کارخانه‌ها را برای سلامت و آسایش مردم زرند و کوهبنان ایجاد کرده ایم، ولی بوی آزاردهنده آرامش روانی مردم را به هم زده است.

در ادامه شاکری مدیر کل محیط زیست استان کرمان گفت: انتخاب اشتباه محل کارخانه‌ها در سال‌های گذشته مهمترین عامل مشکلات این کارخانه‌ها است.

او گفت: آلودگی کارخانه‌ها در حد استاندارد‌های محیط زیستی است، اما متاسفانه برای بو استانداردی وجود ندارد، ولی ما اقدامات خود را برای رفع این مشکلات آغاز کرده ایم و به زودی این مشکلات را به کمک شرکت‌های دانش بنیان حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.