سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۸۸ دوره آموزشی هلال احمر در استان اردبیل

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۸۸ دوره آموزشی در نیمه اول امسال با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شده و ۲۷ هزار و ۵۸۴ نفر فراگیر در این دوره‌های آموزشی حضور یافته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نصراله باقری، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۳۷ دوره کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته با حضور ۴۸۴ نفر، ۷ دوره کمک‌های اولیه ۱۵ ساعته با حضور ۲۰۷ نفر و ۴۲ دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات با حضور ۸۱۷ نفر از جمله این دوره‌ها بوده است.

او با اشاره به برگزاری ۵ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی با شرکت ۸۱ نفر تصریح کرد: ۳۲ برنامه آگاه سازی و اطلاع رسانی آموزش همگانی با شرکت ۲۶۲ نفر فراگیر و برگزاری ۱۰ دوره آموزش همگانی در مناسبت‌ها با شرکت ۹ هزار و ۹۷۶ نفر فراگیر از دیگر دوره‌های آموزشی در مدت ۶ ماه اول امسال بوده است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: ۷ دوره عمومی امداد با شرکت ۱۷۵ نفر، ۸ دوره عمومی نجات با حضور ۲۰۰ نفر و ۲ دوره ضمن خدمت مجازی برای کارکنان با حضور ۲۹۵ نفر فراگیر از دیگر برنامه‌های معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مدت بوده است.

باقری با اشاره به اینکه در راستای تولید برنامه‌های آموزشی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی و قطع زنجیره بیماری اقدام به تولید بیش از ۱۰۰ مورد اینفوگرافیک و انعکاس بیش از ۱۲۵۰ مطلب آموزشی از طریق شبکه‌های مجازی نموده ادامه داد: توزیع ۳ هزار و ۹۵۱ بروشور و پوستر نیز از دیگر اقدامات است.

او اظهار کرد: آموزش هیات‌های مذهبی برای ۹ هزار و ۹۳۷ نفر، آموزش روحانیون و مبلغین دینی برای ۳۳ نفر فراگیر و آموزش ایستگاهی برای ۴۶۷ نفر هم از دوره‌های جمعیت هلال احمر استان در نیمه اول امسال بوده است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۳۴۲ نفر فراگیر در خانه‌های داوطلبی اضافه کرد: ۱۴ دوره آموزش کارکنان نیرو‌های مسلح (۲۲ ساعته حضوری) برای هزار و ۶۲۹ نفر فراگیر و ۲۴ دوره آموزش کارکنان نیرو‌های مسلح (آمادگی در برابر مخاطرات) برای ۲ هزار و ۶۷۹ نفر فراگیر از دیگر دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۶ ماه گذشته بود.

باقری اظهار کرد: در این مدت ۱۵ برنامه آموزشی به صورت مجازی برگزار شده و ۲۲۵ دقیقه آموزش انجام شده است.

انتهای پیام/ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.