سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

انصاری:پیش بینی ۲۲ برنامه برای توسعه دولت الکترونیک/مهری:پرداخت ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران

مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: در ۶ ماهه اول سال ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی در مراسم رونمایی از خدمات و محصولات جدید بانک صنعت و معدن ، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در دولت و سازمان اداری و استخدامی ۲۲ برنامه‌ جامع برای توسعه دولت الکترونیک پیش‌بینی کرده ایم که یکی از آنها در حوزه بانکداری الکترونیک با محوریت بانک مرکزی است.

وی ادامه داد: زمانی که از گمرک سخن می‌گوییم منظور ما مجموعه برنامه‌هایی است که در جهت بررسی، گزارش، مدیریت و کنترل واردات و صادرات کالا در بستر الکترونیک در نظر گرفته شده است.


بیشتربخوانید:


انصاری بیان کرد: عملیاتی که امروز در بانک صنعت و معدن شاهد آن بودیم، کمک شایانی به توسعه و تکمیل بانکداری الکترونیکی می‌کند. از این رو از باید تسهیلات به صورت الکترونیکی به شرکت‌ها ارائه شود. همچنین باید امکان پیگیری اقدامات و فعالیت‌ها با ورود به سامانه صنعت و معدن فراهم شود.

در ادامه حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک صنعت و معدن در راستای سهولت دسترسی به خدمات و محصولات بانکی سامانه‌هایی طراحی کرده است. یکی از این سامانه‌ها پذیرش اینترنتی تسهیلات بانکی در حوزه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش است.با راه اندازی این سامانه به راحتی می‌توان از منزل درخواست دریافت تسهیلات را به صورت الکترونیک ارسال کرد. این امر می‌تواند تحولی در بخش تسهیلات دهی به شهروندان باشد. 

وی ادامه داد:امروز دو سامانه دیگر از جمله سامانه های هدف (همراه بانک صنعت و معدن) و سامانه الکترونیکی صنعت معدن راه اندازی شد که با کمک آنها می توان به راحتی و با استفاده از تلفن همراه با بانک صنعت و معدن ارتباط برقرار کرد.

مهری بیان کرد: دیکی دیگر از سامانه‌هایی که امروز به بهره برداری رسید، سامانه اعتبارات هدیه بانک صنعت و معدن بود که مخصوص مشتریان قدیمی این بانک است. همچنین این بانک در سال جهش تولید در تلاش است تا به موقع سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پروژه‌های در حال اجرا را تامین کند. در ۶ ماهه نخست سال میزان تسهیلات پرداختی به صنعتگران با رشد ۵۸ درصدی به رقم  ۱۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: در بخش سرمایه در گردش نیز بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد رشد داشته ایم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.