سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ هزار مسکن روستایی مهاباد مقاوم سازی می‌شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد گفت: امسال ۳ هزار واحد مسکن روستایی در بخش‌های خلیفان و مرکزی این شهرستان مقاوم سازی می‌شود.

حنیف سلامت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: سهمیه امسال مقاوم سازی مساکن روستایی در این شهرستان، ۳ هزار واحد مسکن اعلام شده که برای تحقق این امر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز اختصاص می یابد.

سلامت افزود: امسال برای مقاوم سازی هر واحد روستایی ۱۰۰ میلیون نسبت به سال قبل افزایش یافته و متقاضیان به ازای هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول با بیان اینکه اعتبار و سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی هر سال در اواسط سال مشخص خواهد شد، ادامه داد: برای مقاوم سازی سهمیه ابلاغی مهاباد حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که مرحله به مرحله تخصیص پیدا خواهد کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد سهمیه ابلاغی سال گذشته را ۸۳۵ واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۸۳۰ واحد به بانک معرفی شده، اند که ۸۲۳ واحد موفق به عقد قرارداد با بانک، ۵۵۲ واحد در مرحله دیوارکشی، ۴۴۸ واحد در مرحله مسقف کردن و ۳۰۶ واحد نیز در مرحله نازک کاری هستند.

او تاکید کرد: ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش بسزایی داشته و این موضوع مهم باید همواره مورد توجه باشد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.