سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد:

۳۰ میلیارد ریال برای بازتوانی معتادان متجاهر اختصاص یافت

رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای بازتوانی معتادان متجاهر مشهد به منظور تجهیز و اداره کمپ‌های نگهداری اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمحسن مصحفی رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش پدیده معتادان متجاهر و لزوم همکاری تمام دستگاه‌های متولی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر، سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز و اداره کمپ‌های نگهداری از معتادان به اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی اختصاص داده است.

او افزود: هم‌اکنون برنامه جامعی برای بازتوانی و بازپروری معتادان متجاهر و حمایت از خانواده‌های آنان توسط دستگاه‌های مسئول در حال تدوین است.

رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: در یک سطح خدمات روانشناختی تخصصی و آموزش‌های مهارتی با هدف بازپروری روحی و توانمندسازی این قشر آسیب‌پذیر در کمپ‌ها ارائه می‌شود و در سطح دوم با هدف حمایت از خانواده‌های معتادان یک فرایند حمایتی و توانمندسازی چندجانبه که شامل ارائه خدمات روانشناختی، آموزش‌های مهارتی و کارآفرینانه، بسته‌های حمایتی و معیشتی می‌شود به این خانواده‌ها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام//ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.