سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع به کار ۳۲ پزشک متخصص در گروه‌های مختلف پزشکی در مراکز درمانی قزوین

۳۲ پزشک متخصص در گروه‌های مختلف پزشکی در مراکز درمانی قزوین فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مدیر امور بیماری‏ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان گفت: امسال ۳۲ متخصص در ۱۵ رشته مختلف در بیمارستان‏ها و مراکز آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین بصورت متعهد خدمت شروع به کار کردند.

زهرا رجبی افزود: همه ساله بر اساس نظام تخصیص منابع ساختاری خدمات درمانی بستری کشور و آئین‏ نامه به کا‏رگیری نیرو‌های متعهد خدمت دانشگاه، دانش آموختگان رشته‏ های تخصصی پزشکی بر اساس سهمیه هر دانشگاه به صورت تعهد خدمت به کارگرفته می‌شوند.

به گفته رجبی، این متخصصان، خدمت خود را در مراکز آموزشی و درمانی بوعلی، ولایت، کوثر، شهیدرجایی، ۲۲ بهمن و بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع)، شفای تاکستان، شهدای آبیک و رحیمیان آغاز می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: با حضور این پزشکان تعداد متخصصینی که در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی قزوین خدمت می‌کنند به ۲۴۸ تن رسید.

او در پایان گفت: متخصصان در ۱۵ رشته آسیب شناسی، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، بیهوشی، پزشکی هسته ای، جراحی عمومی، رادیولوژی، رادیوتراپی، روانپزشکی، زنان و زایمان، کودکان، طب اورژانس، گوش و حلق و بینی و داخلی اعصاب به مردم خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/ث

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.