سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ بازدید بهداشتی در شهرستان البرز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز از بازدید بهداشتی بیش از ۹ هزار و ۷۲۳ واحد ازآغاز شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، صفر فیض الهی در نشست ستاد مدیریت مبارزه با کرونای شهرستان در خصوص فعالیت واحد بهداشت محیط در دوران کرونا، گفت: بازرسان بهداشت محیط از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۹ هزار و ۷۲۳ مورد بازدید از واحد‌های تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته که بطور متوسط از هر واحد ۴ بار بازدید شده است.

فیض الهی افزود: در این مدت هزار و ۷۶۴ واحد به دلیل رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی اخطار دریافت کرده اند و ۳۶۹ واحد هم به دلیل برطرف نکردن نواقص بهداشتی و دستورالعمل‌های مبارزه با کرونا پلمب شده اند.

به گفته این مسئول: شهر‌های محمدیه، الوند و بیدستان به ترتیب با ۷۳، ۵۲ و ۲۶ مورد پلمب بیش‌ترین تعداد تعطیلی موقت واحد‌های صنفی متخلف در مدت شش ماه اول سال را دارا هستند.

او در ادامه گفت: در اخطار‌های صادر شده، خواربارفروشی‌ها با ۳۰۶ اخطار، نانوایی‌ها با ۲۳۰ اخطار، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه با ۲۱۷ اخطار و مرغ فروشی و قصابی با ۱۱۲ اخطار بیش‌ترین اخطار‌ها را به خود اختصاص داده اند.

وی اضافه کرد: از نظر میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی، آرامستان ها، خواربار فروشی ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌ها به ترتیب بیش‌ترین و نانوایی ها، مرغ فروشی‌ها و پایانه‌های باربری به ترتیب کم‌ترین میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی را دارا هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.