سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۴۵۰ میلیون ریالی برای توزیع کننده تجهیزات پزشکی در همدان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت : یک شرکت توزیع تجهیزات پزشکی در همدان به دلیل تخلف در عرضه کالا ۴۵۰ میلیون ریال جریمه شد.

 داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان، از یک شرکت توزیع تجهیزات پزشکی مقادیر زیادی اقلام بهداشتی از قبیل انواع دستکش و مواد ضد عفونی کشف شد. 

او گفت: بر اساس گزارش های رسیده وگلایه مردم مبنی برتخلف برخی از فروشندگان اقلام مربوط به کرونا، با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان ، گروهی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برای بازرسی تشکیل و با مراجعه به دفتر یکی ازشرکت‌های تامین کننده تجهیزات پزشکی مقادیر زیادی انواع دستکش و مواد ضد عفونی به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال کشف و مدیرعامل این شرکت احضار شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: با توجه به اعلام موجودی نکردن انبار این شرکت به دانشگاه علوم پزشکی و رعایت نکردن ضوابط توزیع( اولویت توزیع این کالا‌ها با مراکز درمانی است)شعبه پنجم تعزیرات استان این شرکت را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون  ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجراست.

جودکی تاکید کرد : خرید ، فروش ، حمل ونگهداری کالاهایی که موضوع قاچاق قرار می گیرند و خارج از ضوابط تعیینی دولت نگهداری و یا عرضه شوند تخلّف محسوب می شود و قابل پیگیری است .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان ازمردم خواست هرگونه تخلف  را با تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ ، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهی پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.