سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدهی‌های معوقه پالایشگاه کرمانشاه پرداخت شده است

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: مالیات‌های تکلیفی و قانونی و بدهی‌های معوقه پالایشگاه کرمانشاه که ماهیانه رقم بسیار چشمگیری بود پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا امامی‌نیا مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه  با اشاره به دستاورد‌های خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه در چند سال اخیر گفت: واگذاری موفق شرکت پالایش نفت کرمانشاه به بخش خصوصی در وهله اول منجر به خروج این شرکت از ماده ۱۴۱ قانون تجارت و جلوگیری از ورشکستگی و تعطیلی آن شد که به‌طور طبیعی دستاوردی بسیار ارزشمند و کم‌نظیر است.

او افزود: مدیریت بخش خصوصی شرکت پالایش نفت کرمانشاه با نگاه متحولانه در تمامی ابعاد و به دور از حاشیه‌های ابتدایی این واگذاری و با نظر خاص به منابع انسانی، تمامی امکانات موجود را در راستای تأمین امنیت روحی و روانی پرسنل به کار گرفته به نحوی که اندک نگرانی در این مورد برای کارکنان باقی‌نمانده است.

این مقام مسئول در شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: افزایش و رونق تولید، تنوع تولید در انواع فرآورده‌های ویژه، تبدیل وضعیت نیرو‌های پیمانکاری به قراردادی مستقیم و از بین بردن واسطه‌ای بنام پیمانکار، پیگیری مجدانه در پیشرفت و توسعه کمی و کیفی شرکت، افزایش و پرداخت به موقع حقوق و مزایا، پرداخت وام قرض‌الحسنه به تمامی کارگران شرکت، جذب و به‌کارگیری تعداد قابل توجهی از جوانان متخصص و جویای کار استان از جمله دستاورد‌های مثبت خصوصی سازی در پالایشگاه کرمانشاه است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه افزود: توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی همچون پرداخت کمک‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه، حضور فعال و کمک‌رسانی مستمر در بحران‌های سیل و زلزله و همچنین کمک‌های مومنانه قابل توجه در بحث بحران کرونای اخیر، آزادی زندانیان و محکومان مالی  بخش دیگری از مدیریت اثربخش و موفق بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه است که این مهم حکایت از توجه مدیریت به مسائل اجتماعی و عمومی جامعه است.

او بیان کرد: عدم تعدیل نیروی انسانی، حفظ کرامت انسانی و افزایش امکانات رفاهی بدون تبعیض، پرداخت پاداش‌های مختلف جهت ایجاد انگیزه کاری بالاتر، ارزش دادن به جایگاه شخصی و اداری پرسنل، تلاش در جهت انجام خواسته‌های پرسنل که سالیان متمادی احقاق حق صورت نگرفته بود بخش دیگری از اقدامات امیدآفرین مدیریت بخش خصوصی این شرکت است.

او افزود: پرداخت به موقع تمامی مالیات‌های تکلیفی و قانونی و بدهی‌های معوقه که ماهیانه رقم بسیار چشمگیری است باعث شده که عدد پرداختی مالیات شرکت به عنوان پشتوانه‌ای برای به گردش درآمدن چرخ‌های توسعه و تولید استان در سایر ابعاد باشد.


امامی‌نیا بیان کرد: با توجه به آمار و مستندات در مجموع می‌توان گفت هر آنچه بعد از واگذاری شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام شده سیر صعودی و افزایشی داشته و تاکنون روند کاهشی در هیچ زمینه‌ای وجود نداشته است که این مهم دال بر وجود توانایی مدیریتی بخش خصوصی پس از چهار سال از واگذاری موفق شرکت است.

او گفت: پرسنل شرکت پالایش نفت کرمانشاه با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه ضمن تأکید بر موارد بیان شده، اعلام رضایت و حمایت قاطع خود را از مدیریت بخش خصوصی شرکت عنوان داشته‌اند و این موضوع نیز بر وجود حس رضایت، کار و تلاش جهت رونق و جهش تولید در استان در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.