سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵هزار دانش آموز نیازمند خراسان رضوی صاحب تبلت می شوند

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: سهم خراسان رضوی از ۶۰ هزار تبلت که کمیته امداد در سراسر کشور توزیع می‌کند، ۱۵ هزار تبلت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با عنوان اینکه حدود ۳۰ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستندگفت: علاوه بر امدادگران این نهاد، خیران و فروشندگان برای تعدادی از دانش آموزان گوشی هوشمند و یا تبلت تامین کرده اند که متاسفانه اکنون در بازار، وضعیت تبلت دچار مشکل و نوسان قیمت است.
 
او با بیان اینکه در حال رایزنی هستیم تا با رفع موانع نسبت به تامین تبلت برای خانواده‌های دارای دانش آموز نیازمند اقدام شود، افزود: وظیفه داریم تا در حاشیه شهر برای دانش آموزان مددجو که فاقد گوشی هستند، حمایت و پیگیری لازم را داشته باشیم و برای دانش آموزان غیر تحت پوشش نیز به صورت موردی از طریق مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها پیگیری صورت می‌گیرد. 

بیشتر بخوانید

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: پای کار بودن همه دستگاه‌ها با مداخله گری آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های انقلابی و اداری توزیع تبلت برای دانش آموزان انجام می شود.
 
آسوده از هزینه بالای گوشی هوشمند و اینترنت بر سبد خانوار گفت وبیان کرد: بحث تبلت یک موضوع است و بحث هزینه‌های اینترنت که هنوز قطعی نشده برای نیازمندان بحث مفصل تری است که وزارت ارتباطات باید در این زمینه تدابیر لازم را داشته باشد.
 
او تصریح کرد: اکنون حدود ۲۰۴ هزار خانواده تحت پوشش این نهاد هستند.
 
 
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.