سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت دو فوت جدید در اثر کرونا در خراسان جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کرونا در استان دو قربانی گرفت.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوت جدید ناشی از ابتلا به کرونا در استان داشته ایم و آمار کل فوتی ها به ۱۶۸ مورد رسیده است.

او با بیان این که کل موارد بستری به دلیل بیماری‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان ۲۱۱ نفر است و این تعداد نسبت به دیروز  ۱۰ مورد افزایش داشته است، افزود: موارد بستری کرونا مثبت در بیمارستان‌های سطح استان نیز ۱۰۰ نفر بوده است که این آمار نسبت به دیروز ۱۰ نفر افزایش داشته است.

شریف زاده تصریح کرد: تعداد ۲۰ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند که حال عمومی ۳ نفر مساعد نیست. 


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی ادامه داد: بر اساس اطلاعات آماری دیروز تعداد کل آزمایشات انجام شده در سطح استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۱۵ هزار و ۵۴۷ نمونه بوده است که از این تعداد تست کرونای ۳ هزار و ۴۲۰ نفرمثبت شده است.

او اظهار کرد: میزان بروز تجمعی در سطح استان ۴۱۴ در  ۱۰۰ هزار نفر است و نسبت مرگ و میر همچنان ۴.۹ درصد باقی مانده است.

شریف زاده  بیان کرد: میزان مرگ و میر اختصاصی علیتی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر  جمعیت در استان ۲۰.۳ نفر است و درصد نمونه‌های مثبت نیز به ۲۲ درصد افزایش یافته است .

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: شهرستان بیرجند با ۵۴۲ در ۱۰۰ هزار نفر رتبه اول ابتلا به کرونا در استان، سربیشه با ۴۶۹ نفر در رتبه دوم، بشرویه با ۴۳۰ نفر در رتبه سوم، درمیان با ۴۱۷ نفر در رتبه چهارم و شهرستان‌های نهبندان، فردوس و خوسف به ترتیب در رتبه ۹ تا ۱۱ قرار دارند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.