سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه طرح شهریاران فرهنگ در کرمانشاه

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: شهریاران فرهنگ را برای توسعه فعالیت های مشترک فرهنگی و اجتماعی با دستگاه های متولی تقویت می کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالمالکی معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: با هدف توسعه و تعمیق برنامه‌های آموزش فرهنگ شهروندی، توسعه و پیشرفت جامعه شهری و ارتقای سطح آگاهی‌ها و فرهنگ شهروندان، تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کلان شهر کرمانشاه و آموزش و پرورش استان امضا می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه  ضمن تشریح طرح شهریاران فرهنگ  به عنوان یکی از فعالیت‌های زیربنایی سازمان فرهنگی در دو سال گذشته، گفت: به منظور فعالیت‌های فرهنگی در شهر کرمانشاه، فصل مشترکی از همکاری‌های فرابخشی شهرداری و با رویکرد تعاملی با دستگاه‌های اجرایی در حال شکل‌گیری است که  قصد داریم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش تعاملات مشترک فرهنگی و اجتماعی را در شهر تقویت کنیم که مهمترین آن توسعه طرح شهریاران فرهنگ است.

مهدی عبدالمالکی ضمن قدردانی از تعامل مجموعه معاونت پرورشی و روسای نواحی سه گانه آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف حوزه فرهنگی مدیریت شهری گفت: تقویت زمینه‌های کاری و در کنار هم بودن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و خانواده بزرگ و اثرگذار آموزش و پرورش می‌تواند اثرات مهم و قابل توجهی برای شهر داشته باشد.

او با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در خصوص برگزاری مشترک جشنواره"بزرگ شهروندان کوچک" برای دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر کرمانشاه افزود: ما در سازمان فرهنگی عروسک "شمامه" را به عنوان یک کاراکتر و نماد جذاب برای کودکان طراحی و ساخته ایم که آماده تولید محتوا و ارائه آن در نرم افزار شاد برای دانش آموزان ابتدایی شهر هستیم.

عبدالمالکی افزود: برگزاری جشنواره در کنار تولید محتوا با محوریت موضوعات شهری می‌تواند دورنمای مثبت از برخورد شهروندان آینده با مباحث مهم شهری را به ما ارائه دهد.

معاون فرهنگی شهردار گفت: امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه‌ای با محوریت آموزش فرهنگ شهروندی، استفاده از ظرفیت‌های مجازی نرم افزار شاد در ایام کرونا در راستای پیشبرد اهداف والای انتقال پیام‌های فرهنگ شهروندی و نیز توسعه طرح‌های سفیران گردشگری و شهریاران فرهنگ و عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه، بتوانیم خروجی‌های خوبی را مشاهده کنیم.

او در پایان از آمادگی سازمان فرهنگی در راه اندازی فرهنگسرای تخصصی کودک با همکاری آموزش و پرورش در کرمانشاه خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از فعالیت‌های فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری، تکالیف اجتماعی و فرهنگی فراوانی بر عهده دارد که طی سنوات اخیر، شاهد رونمایی از رسالت‌های غیرخدماتی شهرداری و حرکت رو به جلوی آن در تحقق اهداف و برنامه‌های فرهنگی بوده ایم که حاکی از پویایی شهرداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است که جای تقدیر دارد.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.