سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آبفا منطقه دزفول:

لایروبی و شست و شوی فاضلاب در دزفول انجام شد

اسماعیل سالم گفت: شست و شوی ۴۰ کیلومتر از خطوط فاضلاب در دزفول به منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از بارندگی انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی موضوع لایروبی و شست و شوی خطوط شبکه فاضلاب جهت جلوگیری از انسداد و گرفتگی خطوط و همچنین ایجاد مشکل برای شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: طی این عملیات بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ دستگاه منهول عمیق و نیمه عمیق فاضلاب به طول ۴۰ کیلومتر لایروبی و شست و شو شد، همچنین به منظور جلوگیری از انسداد خط انتقال در معبر اصلی خط انتقال سنجر، نصب یک دستگاه آشغالگیر در دهانه این خط صورت گرفت.

اسماعیل سالم با اشاره به نصب ۹۰ فقره اشتراک فاضلاب خانگی و تجاری جهت اتصال به خط انتقال فاضلاب بیان داشت: ۲ گروه از کارشناسان و نیرو‌های عملیاتی آبفا منطقه دزفول جهت شرکت در مانور رفع انسداد و لایروبی شبکه فاضلاب اهواز و خرمشهر نیز با هدف آمادگی کامل در هنگام وقوع بارندگی و گرفتگی فاضلاب اعزام شدند که جا دارد از تلاش این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر آبفا منطقه دزفول بیان کرد: همچنین به منظور آمادگی در ارائه خدمات بیشتر و همچنین حفظ و ارتقای مسائل ایمنی پرسنل و کارگران، چندین کلاس آموزشی با حضور همه پرسنل واحد فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب در خصوص ایمنی و شرایط اصولی کار برگزار شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.