سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ثبت نام دوره‌های آموزشی دارالقرآن حرم شاهچراغ(ع)

مهلت ثبت نام ترم پاییز دوره‌های آموزشی مرکز دارالقرآن الکریم حرم مطهر شاهچراغ (ع) تا ۲۰ مهر تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) از تمدید مهلت ثبت نام دوره‌های آموزشی دارالقرآن حرم شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون کلاس‌های مرکز دارالقرآن می‌توانند ساعات اداری با شماره‌های ۳۲۲۲۵۰۰۴ و ۳۲۱۳۱۲۴۳ تماس بگیرند.

حجت الاسلام سلامی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، در این ترم کلاس‌های ویژه بزرگسالان به شیوه‌های حضوری، با ظرفیت محدود و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و غیرحضوری، مجازی و آمادگی قرآنی ویژه کودکان نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه کلاس‌ها از ۲۱ مهر آغاز می‌شود، اظهارداشت: برای خواهران و برادران، رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید در سطوح مختلف ۱، ۲ و ۳، مفاهیم، صوت و لحن، تفسیر، حفظ ترتیبی، حفظ موضوعی و تثبیت برای حفاظ در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با بیان اینکه دوره آموزش مداحی برای خواهران در برنامه این کلاس‌ها قرار دارد، ادامه داد: برای کودکان ۵ تا ۶ سال نیز کلاس‌های آمادگی قرآنی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.