سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های انسانی هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را سرمایه‌های انسانی ارزشمندی در جامعه عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را سرمایه‌های انسانی ارزشمندی در جامعه عنوان کرد و گفت : استفاده از این ظرفیت می تواند در بسیاری از مواقع گره گشای مشکلات و موانع موجود باشد.

او با اشاره به خدمات گسترده سازمان بهزیستی در زمینه‌های مختلف گفت : ما از تمام ظرفیت ممکن در سازمان بهزیستی، جهت ارائه خدمات مددکاری، توانبخشی و نگهداری برای خانواده‌های آسیب دیده این قشر از جامعه که نیازمند خدمات ویژه هستند استفاده خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد که جهت رفع مشکلات جسمی و روانی آنان گام برداریم.

محمدی با اشاره به حضور بیش از ۱۲۰ نفر از ایثارگران در جمع پرسنل اداره کل بهزیستی استان خواستار پیگیری بیشتری در خصوص رفع نیاز مسکن، خدمات بیمه‌ای و ... از سوی بنیاد برای این پرسنل خدوم و زحمتکش شد.

امیری رئیس اداره مددکاری بنیادشهید و امورایثارگران استان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سازمان بهزیستی وهمچنین انعقاد تفاهم نامه مشترک کشوری بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید در خصوص نحوه خدمت رسانی ادارات عضو شورای رفاه، به خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران، خواستار انعقاد تفاهم نامه استانی در زمینه همکاری‌های مشترک شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.