سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی سیار ثبت احوال در شهرستان زیرکوه

سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان زیرکوه از خدمت رسانی سیار اداره ثبت احوال این شهرستان به اهالی بخش شاسکوه خبر داد.

نعمتیان سرپرست اداره ثبت احوال زیرکوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این خدمت رسانی با هدف جلوگیری از رفت و آمد مردم جهت انجام امورسجلی انجام شد.

او با اشاره به اینکه در این میز خدمت سیار به اهالی روستا‌های استند و فندخت هم خدمات ارائه شد افزود: حدود ۲۶ هزار نفر از واجدین دریافت کارت هوشمندملی اقدام نموده اند و در حال حاضر حدود ۳۶۰۰ نفر فاقد کارت هستند.

نعمتیان با اشاره به اینکه داشتن کارت ملی هوشمند الزامی است گفت: نیاز است بمنظور رسیدن به آمار حداکثری این امر اطلاع رسانی شود.


بیشتر بخوانید 


سرپرست اداره ثبت احوال زیرکوه با بیان اینکه کارت‌های ملی قدیمی باطل شده و مردم در سال آینده با مشکل مواجه می‌شوند، از مردم خواست در اسرع وقت نسبت به تعویض کارت‌های ملی و شناسنامه‌های خود اقدام کنند.

نعمتیان ادامه داد:کارت هوشمند ملی از دستاوردهای نظام بوده و در جلوگیری از فساد مالی، شناسایی فرارهای مالیاتی و کلاهبرداری موثر است.

سرپرست اداره ثبت احوال زیرکوه عنوان کرد:برایجلوگیری از انتشار ویروس کرونا این خدمت رسانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسک ،مواد ضد عفونی کننده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

 انتهای پیام /  ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.