سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل تنفسی ترامپ پیش از عزیمت به بیمارستان

منابعی آگاه اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا پیش از انتقال به بیمارستان، اکسیژن تکمیلی در کاخ سفید دریافت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، منابعی آگاه اعلام کردند «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سال جاری آمریکا، پس از مثبت شدن تست کرونا در روز جمعه و پیش از انتقال به بیمارستانِ نظامی کاخ سفید، اکسیژن مکمل دریافت کرده است.

منبعی آگاه در این زمینه تائید کرد که ترامپ پیش از رفتن به بیمارستان اکسیژن مکمل دریافت کرده است. این مسئله در حالی مطرح شده که «سین کنلی» پزشک ترامپ در کنفرانس خبری دیروز استفاده او از اکسیژن را تکذیب کرده بود. کنلی گفت: «ترامپ روز گذشته و از زمانی که به عنوان بیمار در بیمارستان کاخ سفید بستری شده اکسیژنی دریافت نکرده است».

روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود از مثبت شدن تست کرونای خود و همسرش خبر داد و نوشت: «امشب تست کووید-۱۹ بانوی اول آمریکا و من مثبت شد، ما فورا قرنطینه و روند بهبودمان را شروع می‌کنیم، ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!»

این مسئله تاکنون واکنش‌ها متفاوتی را به دنبال داشته است. به طور مثال به تازگی مقامی از کاخ سفید که از وضعیت  ترامپ اظهار آگاهی کرده، گفته است وضعیت او «هنوز در مسیر روشنی از بهبودی نیست». «سین کنلی» پزشک ترامپ اما در اظهار نظری مخالف و در کنفرانس خبری اعلام کرد که حال رئیس جمهور کشورشان رو به بهبودی گذاشته و او دیگر تب ندارد.

«مایکل مور» مستندساز مشهور آمریکایی که فعال ضد ترامپ نیز هست، ترامپ را یک دروغگوی سریالی و نابغه شیطانی نامیده وابتلای او به کرونا را دروغ دانسته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.