سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه از افت فشار آب محله‌های نیروگاه و شیخ‌آباد قم

مسئله افت فشار آب در مناطق ۶ و ۲ شهرداری قم سال‌هاست که باعث گلایه ساکنان این مناطق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بیش از یک ماه است که اهالی محله شیخ آباد و نیروگاه قم از کاهش فشار آب در این محله گلایه داشتند بررسی‌های میدانی نشان می دهد این گلایه به حق است و فشار آب در این محله گاهی چنان کاهش پیدا می‌کند که طبقات بالاتر منازل با افت کامل فشار آب مواجه می‌شوند و گاهی حتی طبقات پایین نیز نمی‌توانند از آب لوله کشی به صورت عادی استفاده کنند.

البته افت فشار آب در این محله‌ها یک مشکل قدیمی است که حل نشده باقی مانده است بسیاری از اهالی لوله کشی قدیمی این محله‌ها  را که برای جمعیت کمتر طراحی شده بود ، علت اصلی افت فشار آب در این محله‌ها می‌دانند.

به گفته کارشناسان به علت تراکم بالای این مناطق و افزایش مصرف آب امکان افزایش فشار آب تا حد کاملاً مطلوب وجود ندارد و به دلیل برخی ملاحظات فنی امکان افزایش بیشتر فشار آب امکان پذیر نیست، زیرا ممکن است باعث ترکیدگی لوله‌های آب شود.

محله نیروگاه به مناطق ۶ و ۲ شهرداری قم گفته می‌شود محله‌ای با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در غرب قم که بیشتر قسمت‌هایش قدمتی بیش از ۵۰ سال ندارد و مهاجران از قومیت‌های ایرانی مختلف را در خود جای داده است.

منبع:قم فردا

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.