سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی پمپ  آب در سد البرز

با راه اندازی یک دستگاه پمپ آب در سد البرز بخشی از کمبود آب شرب آشامیدنی شهر‌های گروه الف استان جبران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید عبدالهی مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به کمبود آب در شهر‌های گروه الف در پی بارندگی روز‌های گذشته و افزایش میزان کدورت آب سد البرز گفت: بخشی از کمبود آب شهر‌های بابل، بابلسر، امیرکلا و هادی شهر و روستا‌های تابع با راه اندازی این پمپ جبران  شد.

او با بیان اینکه خطوط انتقال آب اکنون درحال شستشو است، افزود: عملیات آب گیری تصفیه خانه اضطراری طلوت تا چند ساعت آینده آغاز و آب شرب پس ازچند ساعت وارد شبکه توزیع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


عبدالهی با بیان اینکه کدورت آب سد البرز پس ازبارندگی شدید دربالادست افزایش یافت، افزود: تصفیه خانه آب اضطراری بابل توانایی تصفیه این میزان کدورت آب را ندارد به همین دلیل ۵۰۰ لیتر در ثانیه آب، از مدار بهره برداری خارج شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: به دلیل پایین بودن سطح آب دریاچه سد نسبت به پارسال، نصب پمپ برای پمپاژ آب الزامی بود که با تلاش ۷ اکیپ فنی از آب وفاضلاب و آب منطقه‌ای مازندران انجام شد.

او ایجاد پست برق ۶۳۰ کیلوولت، اجرای ۱۰۰۰ متر کابل خود نگهدار برق، احداث فوندانسیون و نصب الکتروپمپ برروی سطح سنگی، برای پمپاژ آب را از مهمترین اقدامات انجام شده برای رفع کمبود و قطع آب این شهر‌ها اعلام کرد و افزود: با نصب این پمپ و برداشت لایه بالایی سد بخشی ازکمبود آب نیز جبران شود

عبدالهی با بیان اینکه مشترکانی که نیاز به آب دارند با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرند، ادامه داد:۱۲ دستگاه  تانکر آبرسانی سیار در بابل و ۶ دستگاه در بابلسر به آماده آبرسانی به مشترکان در مناطق مختلف این شهر‌ها هستند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
جناب مدیر عامل ازاینکه باتلاش شبانه روزی ومدیریت بسیار عالی در فکر مردم هستید جای بسیار تشکر دارد ! وهم ازاینکه سالی یکبار درصدزیادی از خانوار منطقه بابل وبابلسر را سورپرایز می نمایید (چند روزی آب آنان راقطع می نمایید )نیز متشکریم !