سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آبفای منطقه دزفول:

کدورت آب آشامیدنی در سالند دزفول رفع شد

اسماعیل سالم گفت: مشکل آب سالند که پس از اولین بارش پاییزی در بالادست دچار کدورت شده بود یا شست و شوی مخازن آب رفع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفای منطقه دزفول در خصوص علت افزایش کدورت آب گفت: هر سال با آغاز فصل پاییز و بارش‌های اولیه به دلیل سیلابی شدن مسیر رودخانه‌ها و همراه شدن گل و لای مسیر حرکت آب، افزایش کدورت آب را شاهد هستیم.

او افزود: روز پنجشنبه با بارش شبانه ۴ ساعته باران در ارتفاعات سالند و حرکت گل و لای و رسوب به وسیله آب سیلاب، کدورت آب افزایش یافت که این موضوع مشکلات را دو چندان کرد که بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

اسماعیل سالم اظهار داشت: گروه‌های فنی و عملیاتی آبفا منطقه دزفول عملیات لایروبی آبگیر بالا، فیلتر‌های یک و ۲ و همچنین حوضچه‌های پیش ته‌نشین و شست و شوی مخازن بتنی یک هزار و ۲۰۰ و ۲ هزار متری را انجام داده و پس از انجام اقدامات مذکور کدورت آب کاهش و آبگیری مجدد صورت پذیرفت.

مدیر آبفای منطقه دزفول با بیان اینکه این عملیات بیش از ۴۰ ساعت از ساعات بامدادی روز پنجشنبه به طول انجامید، تصریح کرد: در این مدت جهت خدمت رسانی به شهروندان به صورت ساعتی از مخازن ذخیره آبرسانی به شهر و روستا استفاده شد، ضمن اینکه در همان ساعات اولیه به وسیله تانکر، آبرسانی به روستا‌ها انجام گرفته است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.