سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جدی با اصناف متخلف حوزه بهداشت در سطح استان سمنان

استاندار سمنان گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ به استان‌ها با واحد‌ها و اصنافی که سلامت مشتریان و مردم را از بابت کرونا به خطر بیندازند برخورد جدی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی رضا آشناگر  استاندار سمنان ضمن اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا که امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، بیان کرد: یکی از تأکیدات و ابلاغات در زمینه مقابله با کرونا این است که برخورد جدی با اصناف و مغازه‌ها و واحد‌های متخلف بهداشت در دستور کار مراجع ذی‌ربط در سطح استان قرار گیرد.

او افزود: طبق این ابلاغ، واحد‌ها و اصناف متخلفی که شیوه کارشان، سلامت و بهداشت مردم را به خطر بیندازد ابتدا ابلاغ، سپس جریمه و در وهله نهایی حتی مورد پلمب قرار خواهند گرفت.

الزام مردم به استفاده از ماسک

استاندار سمنان درباره اربعین نیز، تاکید کرد: تمام ضوابط بهداشتی که در محرم در استان جاری و ساری بود، در اربعین نیز انجام خواهد شد با این تفاوت که مردم باید بدانند هیچ گونه راهپیمایی بازماندگان حسینی در اربعین در تمام سطح استان سمنان برگزار نخواهد شد.

آشناگر با بیان اینکه امکان حضور در راهپیمایی اربعین در کشور عراق نیز ممکن نیست، ابراز داشت: یکی از مواردی که ستاد کرونا به آن تاکید دارد این است که برخی سودجویان از شرایط سو استفاده کرده و مردم را فریب می‌دهند تا به اربعین ببرند که حتماً مردم باید هوشیارانه در قبال این افراد برخورد کنند.

او با بیان اینکه استان سمنان در زمینه استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی شرایط خوبی را دارد و از میانگین کشور بالاتر است، گفت: طرح الزام شهروندان به استفاده از ماسک موضوع دیگری است که در ستاد مقابله با کرونا بر روی آن بحث شد که امیدواریم با همراهی مردم شاهد تحقق آن نیز باشیم.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.