سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

فرش قرمز پهن کردن برای سرمایەگذاران را در عمل نشان دهید

مرادنیا خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی کردستان گفت: شعار پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران را باید در عمل نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه با موضوع پروژه آهن اسفنجی سقز با ابراز خوشحالی از فعالیت مجدد برای اجرای این پروژه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خصوصا دستگاه‌های خدمات رسان باید حداکثر مساعدت را برای فعالیت سرمایه گذاران انجام دهند.

او افزود: اینکه ما شعار می‌دهیم که برای سرمایه گذارن فرش قرمز پهن می‌کنیم راباید به صورت عملی نشان دهیم.

مرادنیا بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان باید تدابیری اتخاذ کنند که تا حد امکان سرمایه گذاران هزینه کمتری برای دریافت آب، برق گاز و دیگر زیرساخت‌ها هزینه کنند تا در آیندە با مشکل نقدینگی مواجە نشوند.

استاندار کردستان با بیان اینکە در پروژە آهن اسفنجی سقز ۱٨۰ میلیون یورو سرمایە گذاری و برای ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد، گفت: ایجاد این میزان شغل علاوە بر تاثیرات مهم اجتماعی می‌تواند بە رشد تولید و صادرات نیز کمک کند.

مرادنیا ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شدە برای شروع مجدد پروژە و سرمایە گذار جدید گفت: ما باید خود برای توسعە و آبادانی استان تلاش کنیم و منتظر کمک دیگران در خارج از استان نباشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.