سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استانداردسازی مهارت‌های جوش در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: استانداردسازی مهارت‌های صنعت جوش متناسب با نیاز‌های روز کشور از مهمترین برنامه‌های این نهاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرانک کبیری مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استانداردسازی مهارت‌های صنعت جوش متناسب با نیاز‌های روز کشور از مهمترین برنامه‌های این نهاد است.

او افزود: این اقدام با همکاری استادان دانشگاه شهرکرد در حال انجام است که می‌تواند نقش مهمی در ارتقای آموزش‌های موجود ایفا کند.

کبیری اضافه کرد: هفشجان به عنوان قطب صنعت جوش کشور با برخورداری از صنعتگران و هنرمندان حوزه جوش موقعیت مناسبی را در اختیار استان قرار داده تا بتوان از آن در عرصه‌های مختلف کشور بهره‌گیری کرد که این مهم به تازگی مورد توجه مسئولان کشوری نیز قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: این ظرفیت‌ها در سفر هفته گذشته رئیس سازمان بسیج کارگری کشور مطرح و با بازدید از کارگاه‌های جوشکاری شهر هفشجان و انجمن جوش استان، درخواست شد تا از این ظرفیت در کشور بیش از پیش استفاده شود که این موضوع با استقبال و قول مساعد روبرو شد.

کبیری با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مسابقات ملی مهارت جوش آماده‌سازی می‌شود گفت: برگزاری هرچه بهتر این برنامه نیازمند جذب حامی به ویژه از بخش خصوصی است و از همه دلسوزان استان تقاضا می‌شود فنی و حرفه‌ای استان را در برگزاری این رویداد ملی یاری دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.