سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهرواره نقاشی اربعین، ویژه کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری مهرواره بین المللی نقاشی اربعین حسینی خبر داد.

سید محمد قلمکاریان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از برگزاری مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: پوستر این جشنواره نقاشی  هفته آینده رونمایی می‌شود و کودکان و نوجوانان می‌توانند با آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.

او درباره چگونگی برگزاری کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: فعالیت‌های برخط کانون در ۶۲ مورد به صورت استانی و کشوری و در حوزه‌های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت kpf.ir در کلاس‌های مجازی شرکت کنند.

او افزود: کلاس‌های مجازی در رده‌های سنی مختلف شامل قصه‌گویی، مهارت‌های مثبت اندیشی، شعر و داستان از جمله سعدی‌خوانی، مولوی‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و هنری شامل سفالگری، نقاشی و... برگزار می‌شود.

قلمکاریان درباره اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در این حوزه پژوهشی افرادی همچون مربیان و پژوهشگران فعالیت می‌کنند که در زمینه کودک شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

او همچنین با اشاره به احداث مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر بهارستان گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع در ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.