سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت نصب داربست‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح شهر

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از ممنوعیت نصب داربست‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح شهر به دلیل خطرات احتمالی و همچنین ایجاد آشفتگی و آلودگی‌های بصری در شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرامرز رحمتی زاده مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به برخی داربست‌های زنگ زده در معابر عمومی و خطرات احتمالی نصب اینگونه سازه‌های غیراستاندارد، گفت : خطر سقوط داربست و بنر نصب شده بر روی شهروندان و وسایل نقلیه، خدشه به سیما و منظر شهری، ایجاد سوء مدیریت در بهبود مدیریت شهری و هرج و مرج در فضای اطلاع رسانی شهری و محیطی از دلایل ممنوعیت نصب بنر و داربست در شهر خواهد بود.

او گفت : در همین راستا نصب هرگونه بنر به وسیله داربست‌های تبلیغاتی در سطح شهر و معابر عمومی از سوی تمامی مراکز دولتی، خصوصی، واحد‌های صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی، اداری، بانک‌ها و موسسات مالی واعتباری، صندوق‌های قرض الحسنه، دفاتر اسناد رسمی و همچنین بنر‌های تسلیت و تبریک در معابر عمومی شهر ممنوع است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه افزود: در صورت مشاهده نصب اینگونه داربست‌ها شهرداری نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام خواهد کرد.

رحمتی زاده افزود: بعضا مشاهده شده عده‌ای خودسرانه اقدام به نصب داربست‌های تسلیت یا تبریک بر روی سازه‌های شهرداری می‌کنند که این امر نیز خلاف قوانین و مقرارات می‌باشد و در این خصوص شهرداری راساً نسبت به جمع آوری اینگونه موارد اقدام و طبق قوانین و مقررات موجود و از طریق مراجع قانونی با شخص یا اشخاص خاطی برخورد می‌گردد .

انتهی پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.