سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطرناک‌تر شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در جامعه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به خطرناک‌تر شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در جامعه و اعمال محدودیت‌های جدید گفت : در این راستا، نظارت‌ها بر عملکرد اماکن و باشگاه‌های ورزشی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به تشدید نظارت بر اماکن ورزشی استان با توجه به افزایش شیوع کرونا، گفت : همه اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان باید دستورالعمل های بهداشتی را طبق دستورالعمل‌های صادره رعایت کنند تا بتوانند همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

او در رابطه با نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در این ایام گفت : از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، نظارت‌های دقیقی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی سطح استان شده، به گونه‌ای که تا پایان مرداد با ۳۰۰ باشگاه متخلف برخورد قانونی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: در شهریورماه نیز حدود ۳۵ باشگاه متخلف شناسایی و با آن‌ها برخورد قانونی صورت گرفت که البته آمار تخلف باشگاه‌ها در این ماه نسبت به ماه‌های گذشته کاهش خوبی داشته که نشان می‌دهد باشگاه‌ها توجه به قوانین و پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر در دستور کار قرار داده‌اند.

رحیمی به تشدید فعالیت ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی همزمان با اوج گیری مجدد شیوع این ویروس اشاره کرد و افزود: به هیچ عنوان علاقمند به تعطیلی هیچ مکان و باشگاه ورزشی نیستیم و از همه مسئولین و مدیران باشگاه‌های ورزشی می‌خواهیم نهایت دقت و همکاری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین کمک به سلامت جامعه را داشته باشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.