سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۸۱ پروانه ساختمانی در سنندج صادر شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج گفت: در شش ماهه نخست امسال ۶۸۱ پروانه ساختمانی در سنندج صادر شده است.

روناک بابایی معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: براساس ضوابط و قوانین، شهروندان قبل ازهرگونه ساخت و سازی باید نسبت به اخذ مجوز و صدور پروانه ساختمانی از شهرداری‌ها اقدام کنند.

بابایی افزود: صدور پروانه ساختمانی، مهمترین وسیله اجرای ضوابط، منطقه بندی و تعیین نحوه استفاده از اراضی و ساختمان‌ها است.

او از صدور ۶۸۱ پروانه ساختمانی در مناطق سه گانه و نواحی منفصل طی شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: بیشترین تعداد پروانه‌های صادره مربوط به شهرداری منطقه سه با ۲۲۵ پروانه و در نواحی منفصل شهری نایسر و ننله نیز پروانه‌ای صادر نشده است.

بابایی خاطرنشان کرد: ۲۹۱ مورد پروانه ساختمانی، ۲۰۲ مورد تخریب و نوسازی، ۹۸ فقره تغییر نقشه، ۳۱ مورد تمدید پروانه، ۲۶ مورد اضافه اشکوب، ۲۲ فقره تعمیرات، ۶ فقره تغییرات، ۳ مورد تبدیل، حصارکشی یک مورد و دیوارکشی یک مورد از جمله موارد صدور پروانه ساختمانی بوده است.

او در ادامه تعداد گواهی‌های صادره در این بازه زمانی را ۲ هزار و ۴۴۲ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۸۵ مورد مربوط به پاسخ استعلام، ۶۳۰ مورد عدم خلاف، ۲۲۳ مورد پایان عملیات ساختمانی، بلامانع شهرسازی ۲ مورد، یلامانع ناحیه یک مورد و یک مورد نیز به پایانکار آپارتمانی اختصاص داشته است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.