سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطوان: با هر درجه افزایش دمای بدن ترامپ، طرفداران عربش هم تب می‌کنند

روزنامه‌نگار مشهور عرب در توئیتی نوشت کشور‌های عربی همپیمان رئیس‌جمهور آمریکا نگران مرگ او بر اثر ابتلا به کرونا هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالباری عطوان، روزنامه‌نگار مشهور عرب و سردبیر روزنامه رای الیوم، در توئیتی ابتلای دونالد ترامپ‏، رئیس جمهور آمریکا، به ویروس کرونا را عامل نگرانی همپیمانان عربش دانست.

او در توئیت خود نوشت: با هر درجه افزایش دمای بدن ترامپ بر اثر ابتلا به کرونا‏، طرفداران عرب وی هم تب می‌کنند و نگران فوت وی بر اثر این بیماری هستند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بامداد جمعه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای او و همسرش به ویروس کرونا مثبت بوده است. او در صفحه توئیترش نوشت: «نتیجه تست بانوی اول و من امشب مثبت اعلام شد. ما روند قرنطینه را فورا آغاز خواهیم کرد. ما با یکدیگر این را هم پشت سر خواهیم گذاشت.»

 روز پنجشنبه نتیجه تست کرونای هوپ هیکز، یکی از مشاوران نزدیک ترامپ مثبت اعلام شده بود. هیکز یکی از اعضای حلقه نزدیک به  ترامپ است. او در  سفر اخیر او به ایالت اوهایو برای شرکت در مناظره با جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، رئیس‌جمهور آمریکا را همراهی کرده بود. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
ترامپ از طریق تحریم های ظالمانه خود خیانت بزرگی به مردم ایران کرد!
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
ترامپ قمارباز
reza
۱۱:۴۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
منظور جناب عبدالباری عطوان عزیز این است که: به تازگی ارباب گاوچران غرب وحشی گاوان شیرده خودش را تعلیف و علیق کرده بود تا رژیم منحوص صهیون اشغالگر اسرائیل را به رسمیت بشناسند و برای اسرائیل دم تکان بدهند تکلیف گاوان شیرده ترامپ چه خواهد شد؟ پس از مرگ ارباب گاوچران سرنوشت تعلیف و علیق آنان چه خواهد شد؟...............
یاران مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجهم
۱۱:۰۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
بسم الله قاسم جبارین
انشا الله ترامپ بزدل، سنبل شیطان و حیوان صفتی در کره خاکی عامل ترور بزدلانه سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی بوسیلهویروس کرونا با عنایت اللهی به درک واصل شود.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
reza
۰۹:۳۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
با عنایت پروردگار میرود تا هم ترامپ از عذاب بیشتر خداوند عز وجل راحت شود و هم ابنای بشر در اقصی نقاط جهان از شر کارهای ترامپ راحت شوند چنانچه خداوند بخواهد و مقرر کرده باشد........................