سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن

همایش بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن با حضور بیش از ۵۰ خودرو در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت : در همایش بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن بیش از ۵۰ خودرو تیونینگ و آپشن برای علاقمندان به نمایش درآمد.

او هدف اصلی از برگزاری این همایش را ایجاد شور و نشاط بین جوانان کرمانشاهی علاقمند به خودرو‌های تیونینگ و آپشن دانست و گفت : صاحبان اینگونه خودرو‌ها با دستکاری‌هایی که روی خودرو خود انجام می‌دهند، مانند اسپرت کردن، نصب وسایل جانبی، ارتفاع دادن و... آن‌ها را متفاوت از سایر خودرو‌های عادی می‌کنند.

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی کرمانشاه افزود: همچنین آشنایی با دستاورد‌های نوین در زمینه تیونینگ و آپشن، تبادل نظر و تجربه و ایجاد فضایی برای تخلیه هیجانات ماشین باز‌ها از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.

کرانی با اشاره به تلاش‌هایی که طی یکسال اخیر برای ساماندهی خودرو‌های تیونینگ و آپشن در کرمانشاه شده، افزود: در سال‌های گذشته فعالیت علاقمندان به این نوع از ماشین‌ها به شکل پراکنده و گروه‌های مختلف بود که با برنامه ریزی سعی کردیم آن‌ها را ساماندهی کنیم.

او ادامه داد: برخلاف برخی تصورات خودرو‌های تیونینگ و آپشن هیچ خطر خاصی برای جامعه ندارند و اتفاقا رانندگان آن‌ها به دلیل هزینه‌هایی که صرف نصب وسایل جانبی روی ماشین هایشان کرده‌اند، تلاش می‌کنند تا با دقت بیشتری رانندگی کنند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: امیدواریم پلیس راهور کرمانشاه هم همکاری لازم را داشته باشد تا برخورد با چنین خودرو‌هایی که اخیرا افزایش یافته، کاهش پیدا کند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.