سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب شرب هرسین سالم است

مدیر گروه بهداشت محیط استان کرمانشاه گفت: پارامتر‌های بهداشتی آب شرب هرسین مطلوب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر کرمی مدیر گروه بهداشت محیط استان کرمانشاه در خصوص تأثیر جاری شدن سیلاب در شهرستان هرسین بر آب آشامیدنی این منطقه گفت: در خود شهر هرسین غیر از آبگرفتگی معابر آن هم برای مدتی، مشکلی حادث نشده و سامانه آبرسانی شهر تحت تأثیر قرار نگرفته است و پارامتر‌های بهداشتی آب شرب مطلوب است، ضمن اینکه تیم‌های بهداشت محیط در همان ساعات اولیه در محل حضور پیدا کرده اند.

او افزود: عمدتاً دو روستای داوودی علیا و کهریز دچار سیل زدگی شده اند به طوری که منبع تأمین آب و شبکه توزیع آب روستای داوودی تخریب و تعدادی از احشام تلف شده و معابر روستا و برخی خانه‌ها نیز دچار آبگرفتگی شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط استان کرمانشاه با اشاره به آبگرفتگی معابر و منازل در روستای کهریز گفت: خوشبختانه به سامانه آبرسانی و شبکه توزیع این روستا خسارتی وارد نشده است.

او در ادامه به تخریب سامانه آبرسانی روستای داوودی اشاره کرد و افزود: از طریق فرمانداری و آبفا هماهنگی لازم به عمل آمده تا زمان اصلاح شبکه آبرسانی نسبت به توزیع آب بسته بندی جهت شرب و نیز از طریق تانکر جهت سایر مصارف اقدام شود.

کرمی ادامه داد: در داخل این دو روستا که حدوداً ۸ کیلومتر از هم فاصله دارند تیم کامل بهداشتی در چادر مستقر شده و مشغول ارائه خدمت می‌باشند و هیچ‌گونه مصدوم و تلفات انسانی تا الان نداشته ایم.

او از دفن دام‌های تلف شده خبر داد و گفت: مقرر شده در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دفن بهداشتی دام‌های تلف شده توسط ادارات ذیربط اقدام شود.

این مسئول از انجام کلیه مکاتبات لازم در زمینه هماهنگی با آبفای استان و شهرستان جهت تسریع در اقدامات مداخله‌ای جهت اصلاح سامانه تأمین آب و ساختار شبکه آبرسانی خبر داد.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.