سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی برطرف می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد از رفع مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی خبر داد.

سپنتا نیکنام، رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به مشکلات دانش آموزان استثنایی در ایاب و ذهاب به مدرسه، گفت: با انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه‌ای میان شورای اسلامی شهر یزد، شهرداری، سازمان بهزیستی و اداره آموزش و پرورش استثنایی یزد، مقرر شد دو دستگاه ون مناسب سازی شده برای ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی قرار گیرد.

او افزود: بر اساس این تفاهم نامه پرداخت دستمزد راننده بر عهده شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد بوده و آموزش و پرورش استثنایی نیز متعهد است تا علاوه بر مدیریت و هماهنگی این اقدام، سایر هزینه‌های جاری وسایل نقلیه مذکور از قبیل نگه داری، بیمه و بنزین را پرداخت نماید.

نیکنام با اشاره به یکی از وظایف شهرداری در تأمین وسیله نقلیه برای عموم شهروندان، اظهار داشت: بخشی از افراد جامعه، معلولانی هستند که نمی‌توانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و باید برای رفاه آن‌ها نیز تدابیری اندیشیده شود.

او افزود: پیش از این نیز، دو دستگاه ون برای حمل و نقل معلولان ضایع نخاعی، از سوی شهرداری در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفته و تمامی هزینه‌های حمل و نقل و دستمزد راننده نیز از سوی شهرداری پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.