سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات کتابخوانی مهرماه در استان مرکزی

مسابقات کتابخوانی سلام احمد و جنگ ایران و عراق در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی «سلام احمد» با محوریت کتاب «فاتحان خرمشهر» با همکاری و مشارکت کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مهلت شرکت در این مسابقه تا ۲۱ مهر ماه است و علاقمندان می‌توانند برای دریافت کتاب صوتی و همچنین پاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی www.samakpl.ir مراجعه کنند و یا جواب سوالات را به صورت کد ۱۰ رقمی به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۳۸ پیامک کنند. سوالات مسابقه به صورت چهار گزینه ای است و در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

گفتنی است، کتاب «فاتحان خرمشهر: اولین مسافر خرمشهر» به قلم مرتضی مساح نگاشته شده که روایت رشادت‌های سرلشگر شهید حاج احمد کاظمی در دفاع مقدس است. این کتاب توسط  انتشارات صریر به چاپ رسیده و توسط بخش نابینایان دکتر خزایلی کتابخانه عمومی شماره یک شهر اراک به صورت صوتی منتشر شده است.

مسابقه کتابخوانی مهر ماه با عنوان  جنگ ایران و عراق ،پرسش ها و پاسخ ها

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در راستای اهداف کلان خود در زمینه توسعه فرهنگ کتاب خوانی در بین اقشار مختلف جامعه اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان " جنگ ایران و عراق پرسش ها و پاسخ ها" ویژه عموم شهروندان اراکی نموده است.

لذا علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست فایل PDF مربوط به کتاب و پرسشنامه را از سایت arakmcsso.ir بارگیری نموده و پاسخ صحیح را  به سامانه ۳۰۰۰۱۲۹۳ ارسال نمایند.

 آخرین مهلت ارسال پاسخ چهارشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.