سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزم حسینی:

٩٠ درصد اختیارات معادن کشور به استانداری ها منتقل می‌شود

وزیر صمت گفت: تفویض اختیارات یکی از مطالبات استانداران است و ٩٠ درصد از اختیارات معادن کشور به استان‌ها منتقل خواهد شد.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت، صبح جمعه در مراسم کلنگ زنی طرح توسعه یک واحد صنعتی بیان کرد: یکی از برنامه‌های وزارت صنعت، جهش تولید است و به دنبال تحقق اهدافی هستیم که وزارتخانه در راستای جهش تولید در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تکمیل ظرفیت‌های خالی صنایع در راستای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی نیز از جمله برنامه‌های است که در این وزارت خانه تبیین شده است.

وزیر صمت یادآور شد: یکی از بحث‌های که در استان‌ها مدنظر است و باید با حمایت‌های اقتصادی از بنگاه‌های اقتصادی محقق شود، افزایش ظرفیت و تکمیل ظرفیت واحد‌های اقتصادی است که کمتر از ظرفیت در حال فعالیت هستند این در حالی است که با این رخداد شاهد افزایش ظرفیت تولید در کشور خواهیم بود.

او با بیان اینکه احیای واحد‌های راکد و برطرف شدن مشکلات واحد‌های اقتصادی از جمله وظایف این وزارتخانه است، بیان کرد: در حوزه فولاد نیز وزارتخانه در نظر دارد چرخه فولاد را در تمامی استان‌ها تکمیل کند تا شاهد زمینه افزایش ظرفیت تولید و کاهش قیمت تمام شده باشیم تا زمینه افزایش اشتغال‌زایی در کشور فراهم شود.

رزم حسینی تاکید کرد: تکمیل ظرفیت محصولات فولادی پیش زمینه حضور محصولات فولادی در بازار‌های بین‌المللی است و این مهم می‌تواند عاملی برای جلوگیری از خام فروشی است.

وی با اشاره به تفویض اختیارات به استان‌ها گفت: تفویض اختیارات یکی از مطالبات استانداران است و ٩٠ درصد از اختیارات معادن کشور به استان‌ها منتقل خواهد شد.  تمامی معادن حبس شده طی دو ماه آینده آزاد خواهد شد و در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا شاهد کاهش فروش مجوز‌های معادن باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت صمت ، جهش تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۱۹:۳۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
طبق فتوای جنابعالی ده درصد پول نفت را بردارید و بقیه را خرج استان خوزستان کنید
منصور
۱۹:۳۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
معادن متعلق به کل مردم ایران میباشد // نه یک استان خاص
منصور
۱۹:۳۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
10درصد حق ما را بدید // بقیه را هرکاری میخواهید بکنید