سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار دستگاه تاکسی خراسان رضوی از رده خارج یا نوسازی می‌شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان رضوی گفت: امسال هزار دستگاه تاکسی در این استان نوسازی و از رده خارج می‌شود که برای هر تاکسی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا خادم‌پیر مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان رضوی گفت: پارسال در بخش زیرساخت‌ها و توسعه امور شهری ۱۹۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های استان خراسان رضوی پرداخت گردید و ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی جدید با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شد.

او افزود: امسال هم از محل این اعتبارات در مرحله نخست ۳۷ میلیارد ریال به شهرداری‌های خراسان رضوی پرداخت شد و برای امسال پیش‌بینی می‌شود در حوزه طرح‌های درآمدزا و تهیه ماشین‌آلات ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با سود چهاردرصد در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد که این میزان پارسال ۲۲۲ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان رضوی ادامه داد: پارسال ۲۷ دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های خراسان رضوی واگذار شد که در حال حاضر ارزش این دستگاه‌ها افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال است.
خادم پیر با اشاره به این که نیشابور پس از مشهد و سبزوار از لحاظ میزان تخصیص بودجه در حوزه مدیریت شهری در رتبه سوم خراسان رضوی قرار دارد بیان کرد: در حال حاضر درخواست نوسازی۲۰ دستگاه اتوبوس به همت شهرداری نیشابور ارائه شده که از این تعداد در مرحله اول با ۱۰ دستگاه موافقت شده و برای هرکدام ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات از طریق بانک کارآفرینی در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.