سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار و ابراز همدردی شیوخ و بزرگان دشت آزادگان با خانواده شهید مومن زاده در ایذه

جمعی از شیوخ و بزرگان دشت آزادگان روز پنجشنبه با حضور در ایذه با خانواده شهید عبدالله مومن‌زاده ابراز همدردی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمعی از شیوخ، سادات و بزرگان دشت آزادگان روز پنجشنبه ابتدا با حضور بر مزار  شهید عبدالله مومن زاده، فاتحه‌ای نثار روح آن شهید بزرگوار کردند و سپس به منزل پدری این شهید رفتند تا ضمن همدردی با خانواده این شهید بزرگوار از رشادت‌های او در دفاع از مرزهای میهن اسلامی تشکر کنند.

خداداد کردی معاون فرماندار ایذه در این مراسم  با بیان اینکه ما زندگی با آسایش و بدون دلهره خود را مدیون رشادت‌ها و دلاوری‌های مرزبانانی هستیم که مدافع وطن هستند، گفت: از شیوخ و سادات دشت آزادگان برای حضور در ایذه  تشکر می کنم چرا که بزرگان این شهرستان با این کار خود بار دیگر اتحاد و همدلی اقوام خوزستانی را نشان دادند.

او افزود: شهید مومن زاده در یک خانواده کاملا متدین و شهید پرور پرورش یافته بود و پدر این شهید، رمضان مومن زاده از جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی  و عموی او سهراب مومن زاده نیز در سال ۱۳۶۴ در جنگ تحمیلی مفقودالاثر شده است.

شهید عبدالله مومن زاده به همراه همرزم خود شهید مقداد بویر شنبه هفته جاری در درگیری با قاچاقچیان در هنگ مرزی دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.