سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در بوشهر/ ۴ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

 دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۴ شهرستان از مجموع ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری  دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۲۹۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۷ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری عنوان کرد: روز چهارشنبه ۹ مهر دو نفر و ۵ مهر دو نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا فوت ‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.


بیشتر بخوانید

آخرین آمار کرونا در بوشهر/ از ۶۶ بستری جدید تا افزایش ۳ نفر به فوتی‌ها


او  افزود: موارد فوت شده در رده سنی ۶۸ تا ۸۳ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت و بیماری قلبی عروقی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند بیان کرد: از این تعداد در حال حاضر ۱۸ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

دکتر کشمیری با بیان اینکه ۴ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۲ هزار و ۷۹۲ نفر بوده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.