سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل ظرفیت تخت‌های آی سی یو در نیشابور

فرماندار نیشابور گفت: ظرفیت تخت‌های آی سی یو در نیشابور تکمیل شده است و در حال حاضر این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قامتی فرماندار نیشابور گفت: مطابق آخرین آمارها از روز چهارشنبه، شهرستان نیشابور مجدداً در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

او با اشاره به پرشدن ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان، از مردم خواست دستورالعمل های بهداشتی را بیشتر از قبل رعایت کنند و افزود: تعداد کل بستری‌های ما تا روز چهارشنبه، ۴ هزار و ۲۵۹ نفر بود که از این تعداد ۳ هزار و ۶۵۴ نفر ترخیص شدند.

فرماندار  نیشابور ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۱ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور بستری هستند که در روز گذشته ۳۱ نفر و امروز ۱۸ نفر بستری شده اند.

قامتی بیان کرد: با فوت یک نفر مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل فوت شدگان با علائم مشکوک به کرونا در نیشابور به عدد ۵۰۴ نفر رسیده که از این تعداد تست ۲۳۳ نفر مثبت و ۲۷۱ نفر نیز مشکوک بود.

او تصریح کرد: اگر سه روز پشت سر هم، تعداد افراد بستری شده ۳ در یک هزار نفر باشد وارد وضعیت قرمز شده ایم که با توجه به اینکه سه روز پشت سرهم این آمار در نیشابور، بالای ۱۵ نفر بود و جمعیت تحت پوشش هم نیم میلیون نفر است، از امروز نیشابور در وضعیت قرمز قرار گرفته و باید تمامی دستورالعمل های بهداشتی مربوط به این وضعیت رعایت شود.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.