سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار مهاباد؛

سال‌ها انتظار برای ساخت یک خیابان در مهاباد! + تصاویر

سال‌ها بلاتکلیفی برای ساخت خیابان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  شهروندخبرنگار ما از سال‌ها بلاتکلیفی برای ساخت خیابان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی گلایه‌مند بوده و تصاویری را ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار – مهاباد

 

متن پیام شهروندخبرنگار؛

اینجا در شهر مهاباد یک خیابان رو در حال ساخت که ۶ سال معلوم نیست می‌خوان تمامش کنن یا مثله روز اولش کنند ما هم اینجا در بلاتکلیفی با هزارتا مشکل زندگی می‌کنیم زمستان سخت با ماشین و سگ‌های ولگرد و یک بدبختی نه شهرداری است نه شورا. اینم عکس‌هایی از این خیابان وسط شهرم هست فقط به دلیل اینکه اهالی اینجا کمبود و مشکلات مالی دارن کسی نیست رسیدگی کند.
یه روز خاک‌برداری می‌کنند یه روز دیگه میان همان‌جا رو خدا شاهده پر می‌کنند یه روز میدان رو جدول‌گذاری می‌کنند بپرسید روز بعدش میان میدانی رو که تو این خیابان گذاشتن خرابش می‌کنند بلوار رو زدن یک هفته بعدش اومدن بزرگ‌ترش کردن اصلاً معلوم نیست پول بی زبون رو چیکار می‌کنند سیمان و کارگر و ماشین‌آلات شهرداری هر روز یه دکور می‌زارند واسه اینجا مردم هم  ماندن با این وضعیت انگار که روستا هست. این کمربندی هم در منطقه زمین‌های شهرداری هست در شهر مهاباد از شهر‌های کردنشین آذربایجان غربی ممنون

 


بیشتر بخوانید:


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.