سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۸۹۰ انشعاب رایگان گاز در چالدران

رئیس اداره گاز چالدران از واگذاری ۸۹۰ انشعاب رایگان به اماکن مذهبی، اقشار آسیب‌پذیر، جانبازان و خانواده شهداء در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رضا فرهادی رئیس اداره گاز چالدران اظهار کرد: از زمان تصویب قانون واگذاری رایگان انشعاب گاز به اماکن مذهبی، اقشار آسیب‌پذیر، جانبازان و خانواده شهداء، در مجموع تاکنون ۸۹۰ انشعاب در این شهرستان واگذار شده و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره گاز چالدران با اشاره به واگذاری ۷۱۳ فقره انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۸۹ فقره به مددجویان بهزیستی، افزود: علاوه بر این، تاکنون ۴۹ فقره انشعاب نیز به اعضای بنیاد شهید و ۳۹ فقره نیز به اوقاف در راستای بهره‌مندی اماکن مذهبی واگذار شده است.

فرهادی با اعلام اینکه در این راستا سال گذشته ۱۷۲ فقره انشعاب رایگان واگذار شده است، گفت: از این تعداد، ۱۵۱ فقره مربوطه به مددجویان کمیته امداد، ۱۰ فقره مددجویان بهزیستی، ۷ فقره اعضای بنیاد شهید و ۴ فقره نیز اماکن مذهبی بوده است.

به گفته رئیس اداره گاز چالدران، مجموع ریالی مبلغ اخذ نشده از بابت واگذاری انشعاب رایگان در این خصوص، حدود یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال بوده است.

او در ادامه در پاسخ به اینکه آیا در طول سال مشترکی وجود دارد که از آنان هزینه‌ای بابت مصرف ماهانه اخذ نگردد؟، اعلام کرد: بله، طبق بخشنامه، مصارف اماکن مذهبی و آموزشی رایگان است.

انتهای پیام/ن م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.