سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران مطرح کرد؛

تخصیص منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی تهران توسط استانداری

بند پی گفت: استانداری تهران برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی تهران آمادگی تزریق منابع مالی را دارد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی بندپی استاندار تهران در آیین بهره برداری از پروژه‌های راهداری و حمل ونقل استان تهران با بیان اینکه برگزاری این مراسم برای ما بسیار ارزشمند بوده و همواره اعلام می‌کنیم که آسایشگاه کهریزک در ایران بهترین مکان و جا برای افرادی است که محلی برای زندگی و یا نگهداری از آن‌ها وجود ندارد، گفت: برگزاری و گرامیداشت این روز برای سالمندان بسیار با اهمیت است.

او ادامه داد: ۱۰ درصد از جمعیت کشور سالمند هستند و استان‌های مازندران، گیلان و تهران بیشترین سالمندان را دارند و این نشان دهنده امید به زندگی بالای آن‌ها است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه حمل و نقل برای ما بسیار اهمیت دارد چرا که پروژه‌های زیربنایی در رشد و توسعه کشور‌ها نقش موثری دارد افزود: برنامه‌های ایمن‌سازی جاده‌ها در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و امروز با تکمیل کمربند دوم تهران آزادراه تهران- شمال، ادامه بزرگراه همت و تقاطع غیرهمسطح خود مشخص شد که در این دوره سرعت بالایی در پروژه‌های راهداری داریم.


بیشتر بخوانید


استاندار تهران اظهار کرد: با استاندارد سازی در پروژه‌های راهداری شاهد سرعت اجرای این پروژه بوده‌ایم و استانداری تهران آمادگی دارد که در شهرستان‌ها از جمله ری با کمک سازمان راهداری از منابع داخلی خود پروژه‌های راهداری در شهرستان‌های استان تهران را به مرحله اجرایی برساند.

بندپی بیان کرد: اجرای این پروژه‌ها نیاز به یک هم افزایی و ایمن سازی دارد تا این حوزه از ایمنی خاصی برخوردار باشد.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد:‌ استانداری تهران آماده است مشکلات مالی را از محل منابع داخلی تا اندازه‌ای رفع کند که این منابع برای پروژه‌های زیرساختی استان تهران اختصاص یابد تا این استان با جمعیتی بیش از ۱۴ میلیون نفر در حوزه ایمن سازی محور‌های مواصلاتی شرایط خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.