سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوندگان فارس در مرحله سوم لیگ دوومیدانی

چهار ورزشکار فارس راهی سومین مرحله مسابقات دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سومین مرحله ۲۴ دوره لیگ دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور روز‌های پنج شنبه و جمعه دهم و یازدهم مهرماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد و دوندگان فارس برای کسب افتخاری دیگر در این مسابقات حاضر خواهند بود.

مسلم نیادوست دونده شیرازی در خصوص آخرین شرایط آمادگی خود، گفت: خوشبختانه از آمادگی خوبی برای حضور در مرحله سوم لیگ دوومیدانی برخوردارم و امیدوارم بتوانم نسبت به دو مرحله قبل، رکوردهایم را بهبود ببخشم.

او، بیان کرد: در این رقابت‌ها ساعت ۱۶ روز پنج شنبه در ماده ۱۵۰۰ متر و ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه روز جمعه در ماده سه هزارمتر با مانع مسابقه می‌دهم.

مسلم نیادوست، حسن عابدی و مرتضی حسینی از استان فارس به دلیل نبود اسپانسر و نبود تیمی از استان فارس در غالب تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و عبداله جمشیدی در غالب تیم مس کرمان در این فصل از لیگ دوومیدانی مردان ایران حضور یافتند.

تا پایان مرحله دوم لیگ دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۳۲ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم آباد و دانشگاه آزاد با ۲۱۰ و ۱۲۹ امتیاز، دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.