سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنونی زاده: پرسپولیس یک گام به فینال آسیا نزدیک شد/ عیسی آل کثیر آماده آقای گلی در لیگ قهرمانان می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر پاختاکور ازبکستان توضیحاتی را ارائه کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر تیم پاختاکور ازبکستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس با این برد یک گام دیگر برای فینالیست شدن در آسیا برداشت. پاختاکور تیم خوبی است و اگر این تیم ازبکستانی ۱۰ نفره نمی‌شد در آن صورت برای پرسپولیسی‌ها مشکلاتی را به وجود می‌آورد. کمال کامیابی نیا که در بازی‌ها اخراج می‌شد، اما این مرتبه باعث اخراج بازیکن پاختاکور شد.  

او ادامه داد: زمانی که تیم پاختاکور ۱۰ نفره شد بازی تدافعی را در دستور کار قرار داد تا گل نخورد. علاوه بر این، گل محمدی ارنج تیم را تغییر نداد، چون او به خوبی می‌دانست که حریف ازبکستانی  قدرتمند و زهردار است و با شایستگی به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا آمده است. البته بازیکنان پرسپولیس با رشادت بازی کردند و عیسی آل کثیر هم ۲ گل به ثمر رساند.  

آل کثیر بهترین مهاجم پرسپولیس است 

فنونی زاده درباره عملکرد آل کثیر در پرسپولیس گفت: آل کثیر بهترین مهاجم پرسپولیس است که خیلی خوب در موقعیت گل قرار می‌گیرد. همچنین  این بازیکن  خیلی زود وارد ترکیب اصلی پرسپولیس شد و با سایر نفرات به هماهنگی رسید. آل کثیر با زدن ۴ گل آماده آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. به هر حال این بازیکن فرصت دارد در ۲ بازی باقی مانده حقانیت خود را ثابت کند. آل کثیر چند دوره لیگ برتر یکی از مدعیان آقای گلی بوده است و او  با ارائه بازی‌های خوب برای  مهاجمان لیگ برتری خط و نشان کشید که این بار  عنوان آقای گلی  را کسب می‌کند.  

بازی با تیم النصرعربستان سخت است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی بعدی این تیم برابر تیم النصر عربستان بیان کرد: خدا را شکر تیم پرسپولیس بدون مصدوم و محروم به بازی با النصر رسید. بازیکنان پرسپولیس با صلابت بازی می‌کنند و همه تیم‌های آسیایی از آن‌ها حساب می‌برند. البته بازی کردن با تیم‌های عربی سخت است و باید رسول پناه تلاش خود را کند تا داور از شرق آسیا برای بازی با النصر عربستان بگذارند. صعود تیم النصر عربستان  به مرحله نیمه نهایی آسیا شانسی نبوده است، اما امیدوارم پرسپولیس از این مرحله عبور کند و به فینال راه یابد.  

پرسپولیس با صلابت بازی کند، از سد النصر عبور می کند 

فنونی زاده درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و النصرعربستان گفت: اگر تیم پرسپولیس با صلابت بازی کند در آن صورت می‌تواند در ۹۰ دقیقه کار را تمام کند. البته با روحیه‌ای که از بازیکنان پرسپولیس به خصوص حامد لک سراغ دارم به نظرم می‌توانیم برنده بازی با النصر شویم. امیدوارم در وقت قانونی بازی پیروز شویم و به فینال آسیا راه یابیم.  

او در پایان گفت: به نظرم جای هواداران در این بازی‌ها خالی است و اگر ویروس کرونا نبود در آن صورت پرسپولیس با حضور هواداران خود با روحیه بالا به مصاف حریفانش می‌رفت.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.