سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام عملیات جهادی تعمیرات شبکه شرکت توزیع نیروی برق

اولین عملیات تعمیرات شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به طول ۶۰ کیلومتر، در شهرستان کنگاور و بر روی فیدر «خمیس آباد» انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه هدف از برگزاری عملیات تعمیرات شبکه شرکت توزیع نیروی برق را کاهش خاموشی برق و انرژی توزیع نشده در فیدر‌های بحرانی، افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه، استاندارد سازی شبکه و ارتقاء سطح کیفی و کمی پرسنل در مقابله با بحران‌های احتمالی عنوان کرد.

او گفت : این عملیات با فراخوان نیرو‌های عملیاتی از سراسر استان با ۲۵ اکیپ فنی و حضور ۱۵۰ نفر از پرسنل عملیاتی، تعمیرات اساسی بر روی فیدر «خمیس آباد» به طول ۶۰ کیلومتر انجام شد.

مرآتی افزود : این فیدر جزو فیدر‌های بحرانی استان بود که متاسفانه در تابستان سال جاری بیشترین خاموشی در این منطقه اتفاق افتاد و شهرستان کنگاور دارای ۱۴ فیدر و ۶۵۰ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت با ۳۴ هزار مشترک است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ مشترک چاه کشاورزی در این شهرستان وجود دارد، گفت: کشاورزان این منطقه در تابستان امسال همکاری خوبی را با شرکت توزیع نیروی برق استان داشتند و از طرح تشویقی ۴ ساعت خاموشی و ۲۰ ساعت برق رایگان به نحو احسن استفاده کردند. ما هم به پاس این همکاری تعمیرات این منطقه را در اولویت گذاشتیم تا برای دوران پیک تابستان سال ۱۴۰۰ نیز همکاری ویژه‌ای را با ما داشته باشند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.