سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

رعایت مسائل بهداشتی در مدارس کرمان از میانگین کشوری بالاتر است

اسکندری نسب از واریز ۱۱ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس کرمان از فروردین ۹۸ تا کنون خبر داد و گفت:بر اساس بررسی‌های صورت گرفته رعایت مسائل بهداشتی در مدارس استان از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و جمعی از مسئولان خانه معلم منطقه راین برای تکریم فرهنگیان راه اندازی شد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان امروز طی بازدید از مدارس منطقه راین، گفت: رعایت نکردن مسائل بهداشتی در مدارس هیچ توجیهی ندارد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او از واریز ۱۱ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان از فروردین ۹۸ تا کنون خبر داد و افزود: خوشبختانه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته رعایت مسائل بهداشتی در مدارس استان از میانگین کشوری بالاتر است.

او با بیان اینکه دانش آموزان سفیران سلامت در خانواده و جامعه هستند بر توانمند سازی و آموزش کامل دانش آموزان در زمینه مسائل بهداشتی برای فرهنگ سازی تاکید کرد.

اسکندری نسب از زحمات تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تقدیر به عمل آورد و کیفیت بازگشایی مدارس و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس منطقه راین را مثبت ارزیابی کرد.

او همچنین در مراسم افتتاح خانه معلم این منطقه بیان داشت: خانه معلم منطقه راین با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان از محل در آمد‌های اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تجهیز و بازسازی شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.