سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه کمک معیشتی برای کودکان مبتلا به سوء تغذیه

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از اجرای برنامه کمک معیشتی جهت کودکان مبتلا به سوء تغذیه در خانوار‌های نیازمند توسط مرکز بهداشت آبادان خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجمه سید آقامیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان صبح امروز گفت: اجرای برنامه کمک معیشتی برای کودکان مبتلا به سوء تغذیه در ۸ استان کشور با همکاری دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره‌های ۴ ماهه انجام می‌گیرد که استان خوزستان یکی از این ۸ استان است.

او افزود:۲۱۸ کودک زیر ۵ سال مبتلا به سو تغذیه که خانواده آن‌ها عضو نهاد‌های حمایتی شهر و روستا نیستند به نسبت تعداد خانوار خود بین یک میلیون و دویست تا یک میلیون و هشتصد هزار تومان برای تهیه اقلام غذایی به حساب سرپرست خانوار آن‌ها واریز شد.

سیدآقامیری در خصوص رسیدگی‌های ادامه دار در مورد این گروه از افراد گفت: پس از پرداخت وجه، پیگیری خرید و مصرف موادغذایی و نهایتا پیگیری افزایش وزن کودکان از طریق مراقبین سلامت و کارشناسان تغذیه مرکز بهداشت شهرستان آبادان انجام می‌گیرد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان اعلام کرد: سامانه‌های ۱۹۰ به منظور ثبت شکایات بهداشتی و ۴۰۳۰ برای ارائه مشاوره‌های تغذیه، پیشگیری از بیماری، مراقبت‌های سلامت روان و بارداری آماده یاری همشهریان هستند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.