سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ارائه خدمات رایگان توانبخشی در بیمارستان نورافشار

رئیس بیمارستان نورافشار از ارائه خدمات رایگان توانبخشی در بیمارستان نور افشار به کودکانی که نیاز به خدمات توانبخشی دارند، خبر داد.

سید بهمن سبحانی رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به، بکارگیری مدرن‌ترین تجهیزات توانبخشی در بیمارستان نورافشار اظهار کرد: بیمارستان نورافشار یک بیمارستان وقفی است که اساس آن ارائه خدمات به کودکان معلول است بنابراین خدمات ویژه برای این افراد در نظر گرفته شده است همچنین این کودکان خدمات را بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

او در ادامه بیان کرد: علاوه بر ارائه خدمات، در صورتی که نیاز باشد خدمات تخصصی و فوق تخصصی توانبخشی، چون فیزیوتراپی و آب درمانی نیز انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان نورافشار بااشاره به اینکه تجهیزات این بیمارستان توسط جمعیت هلال احمر و خیرین تامین می‌شود، عنوان کرد: خدمات توانبخشی در بیمارستان نورافشار به صورت روزانه است و در بیمارستان بستری شبانه نداریم.

سبحانی با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی برای افراد معلول و کم توان گفت: در این مجموعه خدمات دندانپزشکی برای کم توانان جسمی، ذهنی و حرکتی به صورت بیهوشی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.