سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صرفه جویی ۲۰ میلیارد ریالی در عملیات درزگیری محور مواصلاتی زاهدان- میرجاوه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میرجاوه گفت: بکارگیری اکیپ امانی در عملیات درزگیری محور مواصلاتی زاهدان- میرجاوه صرفه جویی ۲۰ میلیارد ریالی را برای این اداره به همراه داشت.

 نبی بخش رئیسی  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: عملیات درزگیری ۱۰ کیلومتر از محور مواصلاتی زاهدان- میرجاوه محدوده پایانه مرزی از شهریورماه امسال با بکارگیری ۱۵ نفر نیرو و چهار دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب اکیپ امانی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

او ادامه داد: با تلاش شبانه روزی راهداران عملیات درزگیری پنج کیلومتر از این محور مهم ترانزیتی تاکنون به اتمام رسیده و مابقی نیز تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میرجاوه با بیان اینکه تردد ایمن کاربران جاده‌ای مهمترین اولویت کاری راهداران است، تاکید کرد: عدم بکارگیری اکیپ امانی در این عملیات راهداری هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریالی برای این اداره به همراه داشت در صورتی که هم اینک با صرفه جویی ۲۰ میلیارد ریالی مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای انجام این پروژه ۱۰ میلیارد ریال خواهد بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.